مزایای استفاده از اسکرابر در محیط های بهداشتی

۱۹ بازديد

مریض‌خانه را به منزه بودن و پاکیزه بودن آن می شناسند. از مهم ترین اسکرابر صنعتی  مکان هایی که نباید آلودگی در آن وجود داشته باشد، مکان های بهداشتی میباشند به این دلیل که وجود آلاینده باعث پروسه کند بهبودی بیماران، انتقال بیماری ها و محیطی نا امن برای آنان میشود. از این رو همواره کوشش شده است تا به بهترین نحو ممکن نظافت دور و بر صورت بگیرد.

با این وجود، نظافت محل های بهداشتی مانند مریضخانه ها و کلینیک ها یک کدام از بحران برانگیزترین مسائل پیش روی مدیران و مسؤلین مربوطه هست. چراکه آلودگی هاتی صوتی، هزینه های زیاد شستشو و به کارگیری نیروی انسانی در تعداد بالا کلیه این امر را بغرنج تر می کنند. دستگاه های نظافتی اسکرابر که دارای تکنولوژی روز هستند این موانع و ایرادات را به بهترین نحوی که می شده، حل کرده اند و به نیاز مریض‌خانه ها پاسخ داده اند.

نکات انتخاب یک اسکرابر برای گوشه و کنار بهداشتی
برای گزینش دستگاه اسکرابر و کفشوی مناسب درمان گاه ها و اطراف های بهداشتی، ذیل بودن ترازو صدا، طراحی ارگونومیک آن، قدرت مانور و راحتی در به کارگیری از کفشوی از نکاتی هستند که در هنگام انتخاب دستگاه همواره آیتم دقت مدیران و افراد قرار میگیرد. بیمار‌ستان ها دارای روش روها و اتاق های باریک و کوچکی میباشند که نیاز به منزه شدن دارند و به همین خواسته بعدها اسکرابر برای مشتری حائز اهمیت میباشد به این دلیل‌که می بایست به صورت کلی این محل ها به راحتی عبور خواهد شد.

کاهش هزینه ها و آلودگی صوتی
افراد به دنبال اسکرابر هایی هستند تا علاوه بر نظافت اشکال کفپوش ها و سطح ها هموار بیمارستانی، ترازو مصرف آب را نیز با صرفه کند و بهره عملکردشان، یک دور و اطراف بهداشتی و عاری از آلودگی باشد. مسأله صرفه جویی در آب به خصوص برای بخش ها کم آب بسیار حیاتی هست و از آنجاییکه مسائل نظافتی همواره با آب و مواد شوینده ارتباط دارد،‌ به کارگیری از اسکرابر را به یک فرمان واجب تبدیل می کند.
این مدل از اسکرابر برای نظافت و تمیز کردن اتاق بیمار بسیار آیتم به کار گیری قرار می گیرد به دلیل آنکه وقار او را،که از مهمترین پارامترهای مورد نیاز بیمار است، نگهداری می کند. همچنین ویژگی های این کفشوی مانند دوستدار فضا زیست بودن آن گزینه اعتنا می باشد زیرا معیار نیاز به مواد شیمیایی برای شستشو را به واحد سنجش قابل توجهی کاهش می دهد و بیسون صنعت  به این صورت کم شدن هزینه های نظافتی با به کارگیری از اسکرابر امکان پذیر میشود.
با استفاده از اسکرابر چرخشی نه صرفا نیاز به استفاده از مواد شوینده نسبت به شیوه های سنتی به شدت کاهش می‌یابد بلکه اقتدار منزه کنندگی دستگاه و زدودن آلودگی های چسبیده شده به کف زمین به شدت بالاتر می رود. به دنبال استفاده کمتر از مواد شیمیایی، کاهش آلاینده های سمی درون هوا را در‌پی دارااست که در سود آن خطاها تنفسی برای پرسنل و بیماران پیش نمی آید.
همچنین با کاهش آلودگی های صوتی در به کار گیری از اسکرابر های بیمارستانی، می قدرت از آن هادر طول روز و مکان های مختلف استفاده نمود و نگران اذیت شدن بیمار و افراد یاروهمدم آنان عدم وجود. همچنین مدل دستی دستگاه کفشوی برای این دور و اطراف ها می تواند مورد مناسبی باشد.
با توجه به واکنش متخصصان حوزه تندرست و بهداشت، در زمینه‌ی بهره وری و سرشکن شدن هزینه های نظافتی با به کار گیری از اسکرابرهای بیمارستانی و همچنین رضایت بیماران از محیط و متانت همراهان آن ها، استفاده از این تکنولوژی در فعلا دانش آموز شدن میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.