ویژگی خاص دستگاه های اسکرابر بیمارستانی

اطلاعات درباره اسکرابر صنعتی

ویژگی خاص دستگاه های اسکرابر بیمارستانی

۱۹ بازديد
کنار نبوده و نمی تواند نیاز های نظافتی را انگونه که اسکرابر صنعتی  باید و شاید حمایت کند. در اینگونه قوانینی به کار گیری از دستگاه های مکانیزه وتخصصی همچون دستگاه اسکرابر راه حل مطلوب و ایده آلی برای شستشو و نظافت سطح های کف میباشد. یکی کاربردی ترین دستگاه های مکانیزه که علاوه بر شستشو و نظافت مفید و کیفیت خوب سطح های کف، توانمند به ضدعفونی و حذف دست اندرکاران بیماری زا هست، ‌دستگاه اسکرابر بیمارستانی می باشد.

ساز و فعالیت دستگاه اسکرابر بیمارستانی

اسکرابر بیمارستانیکفشوی بیمارستانی یا این که اسکرابر آنتی باکتریال، دستگاهی ایده ال برای شستشو و از در بین بردن آلاینده های انباشته بر روی سطح های کف می باشد. دستگاه اسکرابر بیمارستانی به مراد حذف آلاینده ها از سیستم برس زنی و پاشش آب سود می گیرد. تجهیز اسکرابر بیمارستانی به دو مخزن جداازهم برای آب تمیز و آب آلوده موجب میگردد که همواره از پاشش آب پاک برای شستشو و حذف آلاینده ها استفاده شود. ضمن این دستگاه های کفشوی بیمارستانی به مراد توده آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو، و همینطور کم آب نمودن سطح ها، مجهز به سیستم مکنده می باشند. سیستم مکنده این دستگاه ها که مشتمل بر تی و موتور مکنده است، با توده آب و مایعات کثیف ناشی از شستشو سطوحی کم آب و عاری از آلودگی بر مکان می گذارد.

اسکرابر صنعتیاگرچه ساز و فعالیت دستگاه های اسکرابر بیمارستانی همچون دستگاه های کفشوی استاندارد می باشند، اما این مثال از دستگاه های زمین شوی صنعتی به واسطه داشتن نانو یون های نقره در ساختار دستگاه، خواص آنتی باکتریالی دارا هستند. به عبارت دیگر به کار گیری از نانو یون های نقره در ساختار دستگاه اسکرابر بیمارستانی موجب گردیده بیسون صنعت  تا این دستگاه ها خلال شستشوی سطح ها کف قدرتمند به ضدعفونی سطح های نیز باشند. نانو یون های نقره به فعالیت رفته در کف شوی آنتی باکتریال،‌ می تواند ۹/۹۹% باکتری ها و قارچ های جانور در نزدیکی را ظرف دوران سه روز از در میان ببرد. همینطور خواص آنی باکتریال این دستگاه ها مادام العمر بوده و در سود تا مادامی که دستگاه قابل به کارگیری می‌باشد، دستگاه خواص آنتی باکتریالی دارااست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.