کاربردهای واترجت صنعتی در نظافت نیروگاه برق

۱۹ بازديد

شستشوی بویلرها و مبدل های حرارتی: واترجت ها  اسکرابر صنعتی می‌توانند رسوبات و جرم ها را از درون و بیرون بویلرها و مبدل های حرارتی مستقل کرده و بازده آن ها را ارتقا دهند.
شستشوی لوله ها و اسکرابرها: واترجت ها میتوانند جرم ها و رسوبات را از درون لوله ها و اسکرابرها مستقل کرده و از گرفتگی آن‌ها دوری نمایند.
شستشوی سطح های فرنگی ساختمان ها و امکانات: واترجت ها میتوانند آلودگی ها و جرم ها را از سطح ها فرنگی ساختمان ها و امکانات نیروگاه غیر وابسته کرده و ظواهر آن‌ها را پاک و قشنگ نگه دارا هستند.
شستشوی سطح ها کف: واترجت ها میتوانند جرم ها و آلودگی ها را از سطح ها کف نیروگاه جداگانه کرده و محیطی تندرست و بهداشتی را برای کارگر مهیا نمایند.
کاربرد اسکرابر صنعتی در نظافت نیروگاه های ساخت برق
نیروگاه های ساخت و ساز برق به جهت ماهیت کار خویش، محل تجمع آلودگی های مختلفی برای مثال گرد و غبار، خاکستر، مواد شیمیایی و آشغال های صنعتی می باشند. نظافت نیروگاه برق به خواسته نگهداری سالم کارمندان، خودداری از خوردگی امکانات و ارتقاء بازده ایجاد، از عنایت بالایی برخوردار‌است.

اسکرابر تحت عنوان یک دستگاه نظافتی مکانیزه، رویه حلی کارآمد و مقرون به صرفه برای نظافت سطح های متعدد در نیروگاه های ساخت برق ارائه میدهد. این دستگاه ها با استعمال از برس های چرخشی، مخازن آب و سیستم مکش، کار کشته به شستشو و کم آب کردن سطح های متفاوت همزمان می‌باشند.


شستشوی نیروگاه برق
به کار گیری از اسکرابر صنعتی در نظافت نیروگاه های بیسون صنعت  ایجاد برق، مزایای زیادی برای مثال ارتقاء سرعت و بازده نظافت، کاهش مصرف آب و ماده شوینده، بهبود بهداشت و ایمنی دور و اطراف فعالیت، پرهیز از خوردگی امکانات و کاهش تکثیر آلاینده ها را به هم پا داراست. تعیین اسکرابر مطلوب با دقت به نوع و کالا سطح های، مساحت دور و بر، ترازو آلودگی و میزان دارایی در حیث گرفته گردیده، از عنایت بالایی شامل است.

کوشش جاروبرقی صنعتی در نظافت نیروگاه برق
جاروبرقی صنعتی ابزاری قادر و کارآمد برای نظافت نیروگاه برق میباشد. این دستگاه‌ها با مکش کار کشته و فیلتراسیون توسعه یافته، حاذق به گردآوری‌آوری اشکال آلودگی‌ها، گرد و غبار، ذرات ریز و مواد خطرناک می‌باشند که میتوانند سالم کارگر و امکانات را به خطر اندازند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.