اشکال سنسورها لباسشویی

اطلاعات درباره اسکرابر صنعتی

اشکال سنسورها لباسشویی

۲ بازديد

برای حداکثر راحتی و نیز همت با صرفه ماشین لباسشویی، اشکال اسکرابر صنعتی  سنسورهای هوشمند متعدد مانند سنسور اندازه گیری وزن جامه، سنسور ترازو لرزش، سنسور تشخیص واحد سنجش کف و ماده های شوینده ممکن میباشد در دستگاه درنظرگرفته شده باشد.

سیستم عیب یاب هوشمند
با استعمال از این سیستم که به وسیله کمپانی ال جی ارائه گردیده، در شکل بروز هرگونه نقص در ماشین لباسشویی، از روش پر‌نور کردن دکمه مرتبط با این سیستم و تماس با راس سرویس ها مشتریان دستگاه مربوطه، کارشناسان به صدای زنگ خاصی که از دستگاه بیرون میگردد گوش داده و انگیزه اختلال را شناسایی می‌نمایند.

تکنولوژی مصرف انرژی صفر در شرایط استندبای
ماشین لباسشویی مابین سیکل‌های کاری دستگاه، پاره ای انرژی مصرف می‌نماید. با به کار گیری از این تکنولوژی مقدار مصرف انرژی در‌این‌حالت‌ به صفر رسیده و در مصرف برق صرفه جویی می‌گردد.

هیتر سرامیکی
در مناطقی که املاح آب زیاد میباشد و یا این که  بیسون صنعت بعبارتی آب دشوار دارا‌هستند، املاح جانور در آب موجب فرسایش هیتر گردیده و نهایتا ارتفاع قدمت آن را به ۴ سال کاهش می دهند. البته در هیترهایی که پوشش سرامیکی دارا‌هستند، املاح آب نمی توانند تولید رسوب نمایند که بالطبع موجب ارتقاء ارتفاع قدمت هیتر می شود. همینطور از‌آن‌جا‌که این هیترها سریعتر گرمایش ساخت می‌نمایند، برق کمتری نیز مصرف می‌کنند.



دیگ الماسه
دیگ الماسه یا این که اصطلاحاٌ Diamond Drum یک پیاده سازی ویژه برای دیگ لباسشویی میباشد که از طرف کمپانی سامسونگ ارائه شد‌ه‌است. در‌این دیگ‌ها قطر ترک‌های دیگ کاسته شده و سطح یکنواخت تری را در بوجود آورده که‌این خصوصیت از گیر کردن لباسها در باطن دیگ دوری بعمل می آورد و همینطور بازدارنده از چروک شدن لباسها در طی چرخش میگردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.