مقایسه زمین شوی برقی و اسکرابر باتری دار

اطلاعات درباره اسکرابر صنعتی

مقایسه زمین شوی برقی و اسکرابر باتری دار

۲ بازديد
همان طور که فراتر اشاره شد، هر دو این اسکرابر ها اسکرابر صنعتی  از اشکال پر استفاده دستگاه های نظافت صنعتی می باشند. مهم‌ترین تفاوت این دو در منبع تغذیه میباشد. در‌پی به مقایسه و پژوهش تشابه ها و تفاوت های این دو دستگاه می پردازیم که عبارتند از:
از هر دو این دستگاه ها برای نظافت و شستشوی گوشه و کنار های متفاوت به کار گیری می شود.
هر دو سبک دستگاه های زمین شوی اشکال مختلفی دارا هستند که برای هر محل و به کارگیری ای انتخاب کاربری میگردند.
اسکرابر برقی که به آن اسکرابر کابلی نیز می گویند به صورت بدون واسطه از انرژی الکتریکی و جریان برق استعمال می‌نماید. در حالیکه زمین شوی باتری دار از باتری تحت عنوان منبع تغذیه استعمال می‌نماید.
زمین شوی کابلی معمولا ارتفاع و پهنای شستشوی کوچکتری دارااست. ادله این فرمان تعلق این دستگاه نظافتی به جریان برق میباشد.
معمولا هزینه تعمیرات و مراقبت دستگاه های کابلی کمتر میباشد.
گونه های اسکرابر صنعتی از لحاظ تجهیزات و مشخصه های ویژه
به کار گیری از نسخه های استاندارد دستگاه زمین شوی صنعتی کمپانی ابراهیم در اکثر وقت ها اطراف ها به خیر پاسخگوی نیاز نظافتی میباشد. ولی اضافه شدن بعضا تجهیزات و امکانات خاص به دستگاه کفشور صنعتی می‌تواند سودمندی این امکانات را هنگام کاربرد در گوشه و کنار های ویژه ارتقا دهد. این خصوصیات، امکان ها و مشخصه ها، در تنوع ارزش کف شوی صنعتی مفید میباشند که می‌توانند در ارتقا چگونگی همت دستگاه نیز اثر گذار باشند. سه مجموعه اصلی از ماشین کف پر نمک دارنده تجهیزات خاص عبارت اند از:

اسکرابر بیمارستانی
زمین شوی بیمارستانی یکی‌از اشکال دستگاه های اسکرابر صنعتی میباشد. از این دستگاه برای نظافت و شستشوی فضا مریضخانه به کارگیری می‌گردد. دستگاه زمین شوی بیمارستانی دارنده بدنه آنتی باکتریال و ضد میکروب میباشد. این دستگاه بدنه سپید دارااست و در اشکال متفاوت برای مصارف بیمارستانی استعمال می‌گردد.

اسکرابر مطلوب فضاهای درمانی
این جایگاه از ماشین کف شوی صنعتی برای بیسون صنعت کاربرد در دور و اطراف های مستلزم، سطح بالای بهداشت پیاده سازی و ساخت و ساز گردیده اند. در ساخت مخازن این دستگاه زمین پر نمک از مواد آنتی باکتریال مصرف شده میباشد و خواص ضد باکتری دستگاه یک خصوصیت مستمر آن به حساب آورده می شود. وجود افزودنی های آنتی باکتریال در ماده خالق مخازن موجب از میان رفتن 99/9 % باکتری و میکروب ها کاسه دوران سه روز گردیده و از پرورش و انتشار عامل ها بیماری زا جلو گیری می کند.

همینطور موتورهای به شغل رفته در سبک های دستگاه کفشوی بیمارستانی به جهت التفات وقار در گوشه و کنار هایی مانند بیمار‌ستان ها، مریضخانه ها، سرای سالمندان و ... دارنده کارایی با سطح صدای بسیار ذیل میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.