کالاهای مشمول نظارت سازمان ملی استاندارد ایران

۲ بازديد

به گزارش بیدنا به نقل از بازار سرمایه، محمد علی دهقان دهنوی در کنفرانس در میان‌المللی تأمین مالی که با “رویکرد علمی برای تقابل با مسائل اقتصادی” برگزار شد، گفت: بازار سرمایه جمهوری اسکرابر صنعتی اسلامی ایران اکنون قدرتی می باشد که در سطح ملی و در میان المللی می بایست شناخته گردد و ما به عنوان میزبان اعلام می کنیم که هر کاری لازم باشد برای فی مابین المللی شدن این بازار انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان بورس و اسناد بهادار با تاکید بر اینکه بازار سرمایه مملکت در در حال حاضر تاریخ سازی هست، خاطر نشان نمود: امروز کشور‌ایران به عنوان عضو آیسکو بخشی از بدنه اصلی تصمیم گیری هاست و با رعایت بیسون صنعت استانداردهای نظارتی میان المللی، در شکل گیری بازاری پر‌نور و مقاوم در ازای خطرات گام برمی دارد .

پزشک دهقان دهنوی همچنین با اشاره به همکاری های دو جانبه با کشورهای عضو آیسکو بیان کرد: ما با ارگان های ناظر کشورهای هدف مثلا آلمان، یونان، عمان، چین، کره جنوبی، عراق و هند همکاری ‌های درازمدت، عمیق و خالق برقرار کرده‌ ایم.

وی با برشمردن دیگر سعی ها و اقدامات ایران در میان المللی شدن بازار سرمایه مرزو بوم افزود: عضویت ما در IFSB نیز نمونه ای از همکاری ما در مورد رگولاتوری می باشد. همچنین همکاری ها با OIC نمونه‌ای دیگر از این اقدامات می‌باشد .

رئیس سازمان بورس و سندها بهادار با بیان اینکه بازار سرمایه سرزمین در سال گذشته با ۱۰ میلیون بازیگر در اقتصاد ملی اجرای نقش می کرد، ادامه داد: این در حالی می‌باشد که الان این رقم به بیش از ۵۰ میلیون نفر رسیده می باشد.

پزشک دهقان دهنوی همچنین اظهار داشت: در حالی که سال قبل ارزش معاملات روزانه این بازار حدود ۳۰۰ میلیون دلار بود، در سال جاری این میزان به حدود ۱ میلیارد دلار ارتقا یافته می باشد.

وی خاطر نشان نمود: در بازار سرمایه داشتن دید بلندمدت التفات زیادی دارااست و از اصول موفقیت در‌این بازار هست.

خاطرنشان می گردد: کنفرانس میان‌المللی تأمین مالی با “طرز علمی برای رویا رویی با مسائل اقتصادی” امروز با همکاری کانون نهاد های سرمایه‌گذاری ایران برگزار شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.