دستگاه انتقال مواد پنوماتیک

اطلاعات درباره اسکرابر صنعتی

دستگاه انتقال مواد پنوماتیک

۲ بازديد

سهولت استعمال از سیستم پنوماتیک
سیستم‌های پنوماتیک به جهت پیاده سازی بیسون صنعت معمولی و کاربرپسند خویش، سهولت به کارگیری متعددی را مهیا می‌نمایند. این سیستم‌ها به راحتی قابل نصب و راه اندازی میباشند و نیاز به تخصص فنی بالا ندارند. با به کار گیری از هوای فشرده، جابجایی مواد به‌سرعت و با کمترین عدم وضوح اعمال می شود، که‌این فرمان موجب کاهش فرصت یادگرفتن و یادگیری برای یوزرها میشود. اسکرابر صنعتی

در اختیار گرفتن و تهیه این سیستم‌ها از روش پنل‌های کاربری معمولی و قابل فهم و شعور جاری ساختن میشود که قابلیت تهیه فشار و سرعت جریان هوا را به راحتی مهیا می‌نماید. همینطور، سیستم‌های پنوماتیک به جهت کمبود قطعات متحرک، نیاز به حفظ کمتری دارا هستند و عموماً با فساد‌های کمتری مواجه میشوند.

این خصوصیت‌ها سبب می شود که افتتاح از سیستم‌های پنوماتیک سهل وآسان و فارغ از دردسر باشد. پیاده سازی‌های قابل تهیه و تنظیم و انعطاف‌پذیر این سیستم‌ها به یوزرها قابلیت و امکان می دهد تا آنها را بر پایه ی نیازهای خاص روند خویش تهیه نمایند. کلاً، سهولت به کارگیری از سیستم‌های پنوماتیک با کاهش نیاز به تعمیرات، سهولت در در اختیار گرفتن و تهیه، و پیاده سازی کاربرپسند، به بهبود فایده‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی امداد می‌نماید.

محافظت ایمنی و بهداشت بوسیله طریق پنوماتیک
طرز‌های پنوماتیک در انتقال مواد به جهت خصوصیت‌های خاص خویش نقش مهمی در محافظت ایمنی و بهداشت اطراف عمل جاری ساختن می‌نمایند. این سیستم‌ها با به کارگیری از هوای فشرده، مواد را باطن لوله‌ها جابجایی میدهند که به کاهش گرد و غبار و آلودگی هوا امداد می‌نماید. این خصوصیت سبب ساز می‌گردد که کارمندان در معرض ذرات آویزان و مواد پودری قرار نگیرند، که میتواند به پیشگیری از اشتباهات تنفسی و بهبود حالت کاری یاری دهد.

همینطور، سیستم‌های پنوماتیک با ساخت و ساز اطراف بسته برای جابجایی مواد، از تکثیر مواد خطرناک و آلودگی‌های محیطی خودداری می‌نمایند. این سیستم‌ها به جهت پیاده سازی معمولی و عدم نیاز به تماس بی واسطه با مواد، مخاطرات بهداشتی و ایمنی را کاهش می دهند. ضمن این، سیستم‌های پنوماتیک به سادگی قابل پاک کردن و حفظ میباشند که‌این دستور به نگهداری بهداشت فضا شغل امداد می‌نماید.

با استعمال از این سیستم‌ها، قابلیت در اختیار گرفتن ظریف جریان مواد و پیشگیری از نشت یا این که ریختن مواد مهیا می‌گردد. به صورت کلی، طرز‌های پنوماتیک با ارائه محیطی ایمن و بهداشتی، به ارتقا تندستی پرسنل و بهبود حالت کاری امداد می‌نمایند.

حفظ ریلکس دستگاه جابجایی مواد پنوماتیک
سیستم‌های جابجایی مواد پنوماتیک به جهت پیاده سازی بی آلایش و ساختار نادر‌قطعه، مراقبت راحتی را ارائه می دهند. این سیستم‌ها عمدتاً دربرگیرنده لوله‌ها، کمپرسورها و اتصالات هوای فشرده می باشند که به جهت کمبود قطعات متحرک، نیاز به تعمیر و محافظت کمتری دارا‌هستند. فیلترها و کمپرسورها می بایست به‌طور عصر‌ای تحقیق و پاک شوند تا تلاش با صرفه نگهداری خواهد شد، ولی این شغل معمولاً معمولی و سریع میباشد.

با استعمال از مواد استاندارد و قابل دسترس برای تعمیرات، هزینه‌های محافظت نیز کاهش می یابد. سیستم‌های پنوماتیک به راحتی قابل عیب‌یابی میباشند و اکثرمشکلات با گاز قابل شناسایی و رفع می شوند. پیاده سازی این سیستم‌ها به سیرتکامل‌ای میباشد که قابلیت و امکان دسترسی سهل به اجزا برای تعمیر و مطالعه وجود دارااست.

با وجود معدود بودن نیاز به محافظت، تلاش سیستم جابجایی مواد به راحتی قابل تحقیق میباشد و می‌قدرت با استعمال از ابزارهای معمولی، شرایط کارکرد را به صورت مداوم پژوهش کرد. در مجموع، مراقبت شل این سیستم‌ها به بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های عملیاتی یاری می‌نماید و از وقفه‌های تولیدی پرهیز می‌نماید.

مزایای به کارگیری از سیستم انتقال مواد پنوماتیک
مزایای به کار گیری از سیستم انتقال مواد پنوماتیک
نکات اصلی در تعیین سیستم جابجایی مواد
برای گزینش طرز جابجایی مواد دو دلیل اساسی نوع و خصوصیت های مواد و همینطور خصوصیت های محیطی دارااست که بایستی مطلقا به طور بی نقص و ماهر گزینه مشاجره و نظارت قرار گیرند. در پی نکات اصلی برای گزینش طرز مطلوب مذکور اند. که عبارتند از:

خصوصیت های مواد جابجایی دهنده به وسیله سیستم جابجایی مواد
ویزگی های محیطی ما یحتاج در امر سیستم جابجایی مواد
نظارت خصوصیت های مواد برای جابجایی بوسیله جاروبرقی صنعتی
مواد پودری و کم آب و یا این که گرانول های همگن، مواد قابل قبولی برای انتقال بوسیله سیستم جابجایی با هوا هستند. موادی مانند آرد، شکر، دانه های خوراکی، سیمان، ماسه، رزین، پودر فلزات و بقیه مواد صنعتی به راحتی و فارغ از تلفات و آلوده و کثیف کردن فضا، بوسیله جابجایی پنوماتیک، جاروبرقی صنعتی مطلوب هستند.

البته مواد مرطوب و یا این که دانه های ناهمگن با وزن و اندازه های گوناگون، گرانول های هنگفت و ماسه مرطوب برای جابجایی مکانیکی بسیار مطلوب می‌باشند.

نکات اساسی درباره ی خصوصیت های محیطی
خلال نوع مواد و خصوصیت های آنها، برخی موقعیت محیطی نیز می بایست در لحاظ گرفته شوند تا بتوان از سیستم جابجایی مواد به کار گرفت. پیش از تعیین سیستم جابجایی مواد بایستی سرعت جابجایی با اعتنا به نیاز گروه مشخص و معلوم باشد. سرعت جابجایی مواد میتواند از چندین کیلو تا یکسری بدن در ساعت باشد.

معمولا از سیستم های مکانیکی برای انتقال مواد در فواصل کوتاه استعمال می گردد چون در فواصل زمان بر، ممکن میباشد یه خرده از مواد از در میان برود. البته برای خودداری از هدر رفت مواد در فواصل تقریبا ۲۰۰ یا این که ۳۰۰ متر از سیستم جابجایی با هوا به کار گیری میشود. همینطور در‌صورتی‌که که مسیر جنبش مواد در هنگام جابجایی مسیری مالامال پیچ‌و‌خم باشد، سیستم جابجایی مواد با هوا، کوشش عالی و بی آلایش تری خواهد داشت.

می بایست بدین نکته اعتنا داشت که محل استعمال از دستگاه مکنده صنعتی فضای سرپوشیده میباشد و یا این که در در فضای گشوده از آن به کار گیری میشود. با دقت به‌این که استعمال از سیستم مکانیکی در فضای گشوده، سبب ساز می گردد مواد در معرض باد و باران و بقیه آلودگی ها قرار گیرد، در اینگونه قوانینی به کار گیری از سیستم جابجایی با هوا توسط یک جاروبرقی صنعتی بسیار کارا خواهد بود.

در سیستم جابجایی مواد مکانیکی در هنگام جابجایی مواد، احتمال ریزش مواد وجود داراست. همین فرمان سبب میگردد گوشه و کنار به صورت روزمره نیاز به نظافت داشته باشد. در‌این حالت سیستم جابجایی مواد می بایست به طور تروتمیز پژوهش و تمیزکاری گردد. البته در سیستم جابجایی با هوا ریزش و هدر رفت مواد نیست. به این ترتیب نیازی به منزه کاری و نظارت روزمره ندارد.

ولی درین سیستم احتمال گرفتگی لوله ها وجود داراست به این ترتیب نظارت خطوط جابجایی در فواصل وقتی منظم به صورت نمونه هفتگی یا این که ماهانه بایستی صورت پذیرد تا سریعا برطرف خواهد شد. چون گرفتگی در هرجا از سیستم، مجموع سیستم جابجایی را مبتلا نقص‌ می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.