فیلتراسیون

اطلاعات درباره اسکرابر صنعتی

فیلتراسیون

۲ بازديد

فیلترهای هیدروسیکلونی یا این که گریزو فرار از راءس

تلاش این غربال آب کشاورزی این چنین میباشد که آب بیسون صنعت به طور گردان و گرداب مانند وارد غربال گردیده و این چرخش دورانی آب باعث به پرتاب شدن آلاینده‌ها و ناخالصی‌های آب به سمت دیواره غربال گردیده و آنها‌را به سمت مخزن ذیل هدایت می‌نماید. در‌این فیلترها در شرایطی‌که که به صدق نصب و پیاده سازی گردیده باشند تا 98 درصد از مواد و ناخالصی‌های جامدِ تا 74 میکرون اسکرابر صنعتی و گرانقدر‌خیس را از آب مستقل می‌نمایند. به جهت مکانیزم و وضعیت پیاده سازی و غیر وابسته بودن مخزن آلاینده‌ها، یک کدام از مزیت‌های این نوع از فیلترها مقاومت بالا در مقابل افت فشار است. بیان این نکته ضروری میباشد که کلیه سیستم‌های فیلتراسیون و دیوایدر‌ها در محدوده جریان خاصی فعالیت می‌نمایند، این مساله درین نوع فیلتراسیون حائز اهمیت بیشتری میباشد. بدین ترتیب برای کارکرد خوب فیلترهای گریزو فرار از راس، باید یک فشار حداقلی و حداکثری در ورودی آن داشته باشیم.


غربال هیدروسیکلون ( سانتریفیوژ)

پیشنهاد‌هایی برای گزینش غربال مطلوب

هیچ فرمول خاص و علمی در گزینش غربال آب کشاورزی و اینکه اندازه مطلوب مش‌ها برای دیسک و یا این که تور چه مقدار می بایست باشد نیست، اما با این‌درحال حاضر برای تعیین آن می‌قدرت به مواقعی مانند اندازه آلاینده‌های درون آب، به کار گیری و کاربری پایانی (مثلا نوع سیستم آبیاری مانند بارانی، قطره ای و…) اعتنا کرد. براین اساس در گزینش درست یک غربال بایستی به نوع و اندازه آلاینده‌ها و ذرات جان دار در آب، نوع سیستم آبیاری و همینطور محافظت فیلترها در سیستم آبیاری اعتنا نمود. یک سیستم فیلتراسیون با پیاده سازی و نصب صحیح از اجزای سیستم آبیاری شما مراقبت کرده و سعی قابل قبولی را در آن ضمانت می‌نماید.

همینطور یک راهبرد کلی وجود دارااست که در آن می بایست کوچکترین حفره خطوط جابجایی آب در سیستم آبیاری را مد حیث قرار بخشید. به صورت نمونه در شرایطی که کوچکترین خروجی در آبیاری قطره‌ای 1 میلی‌متر باشد، مرتبه‌بندی میکرون‌ها و یا این که مش‌ها بر روی شیت می بایست موازی و یا این که کمتر از 1 میلی متر (100 میکرون) باشند. در مجموع پیشنهاد می شود که در شیوه آبیاری زیر فشار بارانی دست‌کم 80 مش، در سیستم آبیاری قطره‌ای دستکم 120مش و نوارهای آبیاری قطره‌ای 155مش را می بایست داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.